PIAGAM PELANGGAN

         

Strategic Plan IKM Bintulu

 

 

 

PIAGAM PELANGGAN

 

IKM Bintulu berusaha untuk memberi perkhidmatan yang cekap dan berkesan dengan tumpuan terhadap perkara-perkara berikut :-

 

  1. Menguruskan pendaftaran setiap pelajar baru dalam tempoh masa dua (2) jam

 

  1. Memastikan pembayaran elaun pelajar disempurnakan dalam tempoh tiga (3) bulanselepas dokumen pendaftaran lengkap diterima.

 

  1. Mengedarkan slip keputusan peperiksaan pelajar pada setiap semester dalam masa dua (2) mingguselepas tarikh akhir Mesyuarat Senat BKT.

 

  1. Memastikan setiap pelanggan yang  berurusan di kaunter akan dilayan dalam tempoh masalima belas (15) minit.

 

  1. Menjawab setiap panggilan telefon dalamtiga (3) deringan.

 

  1. Membuat pembayaran kepada pembekal dalam tempoh masa empat belas (14) haribermula dari tarikh penerimaan invois lengkap.

 

  1. Memberi maklum balas dalam tempoh lima (5)hari bekerja dari tarikh penerimaan surat dan aduan pelanggan.
HUBUNGI KAMI
INSTITUT KEMAHIRAN MARA(IKM) BINTULU 
Jalan TVET, KM 20, Jalan Bintulu - Sibu 
97000 Bintulu, Sarawak, Malaysia
 Tel : +60 086 311313
  Fax : +60 086 316633
  Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 
Bahagian Kemahiran & Teknikal MARA, 
Tingkat 21, Ibu Pejabat MARA 21, 
Jalan MARA 50609 Kuala Lumpur
 Tel : +60 3 2613 4258
 Fax : +60 3 2691 4510
 Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 
PAUTAN UMUM
PORTAL MARA
PORTAL MARANET
PORTAL KPLB
PORTAL GMI
PORTAL GIATMARA
PORTAL UNIKL
eADUAN
FAQ
 
PAUTAN KAMPUS

Portal e-kemahiran

Sharing Academic Internetwork (Sharingan)

Facebook IKM Bintulu
 
PAUTAN STAF
EMAIL Microsoft
MARANET

BCOS BKT

Aplikasi HRMIS (EGNet - (Internet Explorer)
Aplikasi HRMIS2 (Internet Explorer)
Sistem goTNA
e-Penyata Gaji

Klinik Panel MARA

MUAT TURUN