Strategic Plan IKM Bintulu
PIAGAM PELANGGAN
IKM Bintulu berusaha untuk memberi perkhidmatan yang cekap dan berkesan dengan tumpuan terhadap perkara-perkara berikut :-
- Menguruskan pendaftaran setiap pelajar baru dalam tempoh masa dua (2) jam.
- Memastikan pembayaran elaun pelajar disempurnakan dalam tempoh tiga (3) bulanselepas dokumen pendaftaran lengkap diterima.
- Mengedarkan slip keputusan peperiksaan pelajar pada setiap semester dalam masa dua (2) mingguselepas tarikh akhir Mesyuarat Senat BKT.
- Memastikan setiap pelanggan yang berurusan di kaunter akan dilayan dalam tempoh masalima belas (15) minit.
- Menjawab setiap panggilan telefon dalamtiga (3) deringan.
- Membuat pembayaran kepada pembekal dalam tempoh masa empat belas (14) haribermula dari tarikh penerimaan invois lengkap.
- Memberi maklum balas dalam tempoh lima (5)hari bekerja dari tarikh penerimaan surat dan aduan pelanggan.